dilluns, 27 de febrer del 2012

Pastís SENSE GLUTEN NI LACTOSA

Aquest va ser un encàrrec que em feia força respecte afrontar però que finalment em vaig decidir a cumplir perque era un repte que tenia pendent i que m'alegro molt de dir que vaig superar ; ) Ah! i per decorar vaig fer una Cala (o Lliri) de fondant, que també tenia moltes ganes de fer-lo!!
i no havia tingut ocasió jejeje

Vaig haver d'anar a l'hervolisteria a buscar farina sense gluten, llevat sense gluten i nata sense lactosa, i un cop a casa, i amb tot els utensilis nets i renets, em vaig posar per feina amb l'ai al cor i amb tota la precaució del món. Vaig fer un ganatxé de xocolata sense lactosa i vaig estrenar un motllo petitó, el pastís era per una persona (tot i que es surten unes 3 raccions) que justament era la que feia anys i normalment no podia gaudir d'un bon pastisset.... fins aquest any!! I és que 55 anys és una edat que s'ha de celebrar con déu mana! ; )

I estic molt contenta perque la seva filla, i amiga meva, em va dir que el va tastar i....
 el va trobar tan bó com el normal!!!

Moltes gràcies per la vostra confiança, un cop més, i
PER MOLTS ANYS ÀNGELS!!!

 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada