diumenge, 8 de juliol del 2012

Pastís Pissarra i mestra

Bé, la Montse ha fet 50 fantàstics anys! I el seu germà i la seva cunyada no van dubtar ni un segon a demanar-me un pastís personalitzat amb una figura de la homenatjada : ) jejeje
La veritat és que tenien molt clara la idea de que el pastís fos una pissarra i a mi de seguida em va engrescar la idea (no cal punxar-me molt per motivar-me jejeje) i a més em van demanar que la fes amb una bata de quadres ja que la Montse és mestra de primària : )
He de dir que vaig rebre un mail uns dies després de la festa agraint-me la cura i el carinyo que vaig emprar en aquest pastís (val a dir que com a TOTS els que faig..) i com sempre que em donen les gràcies i em feliciten per la bellesa i el sabor de les meves creacions, això va ser la guinda més dolça a la meva feina ; )
Gràcies a vosaltres per deixar-me ser a la vostra taula en una data tan tan especial i...
PER MOLTS ANYS MONTSE !!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada