dilluns, 23 d’abril del 2012

Pastís Vaca lletera : ) jejeje

Doncs això! En Josep ha fet 70 anys i avui celebrava el seu aniversari per sorpresa i per tercera vegada.. jejeje... i és que 70 són una edat prou important per celebrar-la les vegades que calgui! jajaja
Us he de dir que m'ha encantat fer tots els estris que calen per munyir i gaudir de la llet fresca de veritat pero él que més m'ha agradat ha estat fer la vaqueta... em té ben enamorada!!! No em podeu negar que és MuuuUUUuuuult dolça ; ) (segur que em perdoneu l'acudit fàcil jejeje) i la Laura quan ha vingut a recollir el pastís m'ha confesat que era taaaaaan maca que feia pena mejar-se-la : ))
així que potser l'han indultat.... jajajajaja
Espero que hagin gaudit tan menjant el pastís com he gaudit jo fent-lo!

PER MOLTS ANYS JOSEP!!! Per tercera vegada... jejeje



Amb aquesta mirada potser sí els ha fet peneta i no se l'han menjada... jajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada