dimarts, 5 de juny del 2012

Pastís Marieta!!!

Si si... una marieta com la Queta! que es la mascota de la classe del meu fill Martí.. I és que aquest pastís era pel seu amic Oriol, i com que aquest any ja acaben P5, i deixaran de ser de la classe de les marietes, la seva mami va voler tancar cicle i acomiadar-se d'aquesta etapa tan maca
amb un pastís commemoratiu ^_^
La veritat és que la cara de la meva amiga Rosa, i sobretot la de l'Oriol!!, em van fer sentir més que satisfeta per la feina que amb tant amor havia fet per ells.
PER MOLTS ANYS ORIOL!!! Ets un nen molt especial



2 comentaris:

  1. Era tan bo com maco, tothom va quedar meravellat. Ets una artista! moltes gràcies MAR!!
    Rosa

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a tu ROSA!! Ja saps que m'encanta saber que us va agradar i que sempre que pugui contribuïr a que la gent que m'envolta sigui una miqueta més feliç ho faré : )

    Un petó guapa!

    ResponElimina