dimarts, 26 de juny del 2012

"Toppers" per dos pastissos gegants : )

Aquest va ser un encàrrec diferent perquè es tractava d'unes nebodes que volien sorprendre al seu oncle, que feia 65 anys, amb dues decoracions personalitzades i especials per unes tortades que elles mateixes s'encarregaven de fer.
El seu oncle ha estat cuiner tota la vida i també un amant dels minis, en especial el seu! i em van enviar una foto del seu cotxe, tunnejat a tope! jejeje, perquè el reproduís per ell ^_^ La veritat és que fer la forma del cotxe em va costar moltíssim... mare meva, va ser molt més complicat del que jo pensava, però al final no va quedar tan malament, i em vaig esforçar molt a fer-hi tots els detalls i detallets (adhesius a la finestra, inscripcions al sostre i darrera, llums i llumets...) i espero que el protagonista reconegués que era EL SEU!

I aquest va ser el resultat de les dues decoracions. Segons tinc entès li van agradar molt! i es va fins i tot emocionar perquè ni tan sols comptava tenir pastís! així que va ser alegria doble ; )
PER MOLTS ANYS JAUME!!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada